A Few More Cases

The Famous Grouse

The Famous Grouse is een Schots whiskymerk uit het portfolio van The Edrington Group. Wij werkten voor hen deze geschenkverpakking voor hun beste klanten uit. Een totaalconcept van unieke vouwmethode tot grafische uitwerking en videoshoot. Camerawerk en montage door Glenn Verdickt.

VITO

Het Waterwinst project van VITO bestaat uit 5 containers met modulaire units voor waterbehandeling en onderzoek naar circulair watergebruik in Vlaanderen. Voor het uiterlijk van deze containers vertaalden we het technisch vernuft in deze containers naar een heldere boodschap met de juiste visuele aantrekkingskracht. In co-creatie met Nuoro. Gefotografeerd door Ian Hermans.

Berlin Days

Balthazar Events creëert de meest indrukwekkende ervaringen en wij zorgen ervoor dat het verhaal rond is met sterke visuals. Waaronder deze huisstijl voor Berlin Days.

Deme Group

And the Randstad Award 2017 for most attractive employer goes to DEME! Daar hoort een sterk campagnebeeld bij. Aan de tekentafel schetsten we ideeën uit voor deze visual en niet veel later coördineerden we de shoot.

Conti-Lines Group

Een maritieme sterkhouder in de Antwerpse haven, die oplossingen biedt op globale schaal en wereldwijd cargo levert. Een bedrijf met een enorme geschiedenis, wat we meenamen in hun rebranding.

Connect

Signpost is een ICT partner die oplossingen biedt voor lager, secundair en hoger onderwijs. Connect is een one day getaway in een urban omgeving waar bezoekers de kans krijgen om te (re)connecten met een work-life balance. Een frisse look & feel met een focus op digital mindfulness.

DeKoninck

Als vaste grafische partner van Duvel Moortgat, werken wij op constante basis samen met brouwerij DeKoninck. Zo werkten wij voor hen dit unieke kaartspel uit.

The Mocktail Club

Verse vruchten en kruiden vormen de basis van een kwalitatieve mocktail. Met deze ideologie ging The Mocktail Club op zoek naar de beste ingrediënten en de friste combinaties. Daarbij horen stijlvolle labels, die we samen met hen uitwerkten.

Nuoro

Clean water, green energy. Nuoro begeleidt klanten naar een duurzame toekomst door het ontwikkelen, ontwerpen en uitvoeren van innovatieve oplossingen voor water en energie. Wij ontwierpen hun branding en ontwikkelden  hun website.

Willemen Group

Willemen is een van de grootste bouwbedrijven van België. Regelmatig brengen zij interne magazines uit waar wij de opmaak van voorzien.

The Tall Ships Races

Na een pandemische pauze van 2 jaar konden The Tall Ships Races eindelijk nog eens doorgaan in 2022. De vormgeving kwam van onze hand.

Pfizer

‘Hoe gaat het met u?’ Een podcast van Pfizer van medisch personeel voor medisch personeel. Twee deskundigen gaan tijdens deze podcast in dialoog en kaarten mentale gezondheid bij dokters, verplegers, zorgverleners, … aan. Op een speelse, illustratieve manier gaven wij dit initiatief een gezicht.

Chouffe

Ook Chouffe behoort tot het portfolio van Duvel Moortgat. Als vaste grafische partner werken wij samen met het marketing team campagnes, verpakkingen en tal van andere visuals uit. Zoals dit packaging concept voor Chouffe Whiskey en deze ‘point of view’ abribus campagne.

Oxford

Wanneer het over vastgoedontwikkeling gaat, stelt Immogra nooit teleur. Elk woonproject dat zij op poten zetten, steken wij in een verfijnd en doordacht jasje. Zo creëren we samen doelgerichte communicatie die echt werkt. Droom even mee en bekijk wat we voor Oxford hebben uitgewerkt, één van Immogra’s nieuwste projecten.

Filliers

Filliers, de bekende stoker uit Deinze, kwam naar ons met de vraag voor een display in de duty free shop van Brussels Airport. Samen met Create_ Collective bekeken we mogelijkheden omtrent materialen, vormen en afmetingen, met deze stijlvolle uitwerking als gevolg.

Esperimenti dell' Alchimista

Belgische likeur met een Zuiderse toets. Da’s vakantie in een glas! Esperimenti dell’ Alchimista lanceerde in 2019 zijn eerste twee experimenten: een bitterzoete sinaasappellikeur en een gekruide vanillelikeur. Wij verzorgden de branding, alsook de labels voor deze nieuwe speler in de Belgische drankenwereld.

Koers

Een positieve én unieke branding voor onze vrienden van Koers. Zij zijn kanjers in het samenbrengen van teams en doen dat met leerrijke workshops. Jawel, we hebben het zelf mogen meemaken!

Liefmans

Liefmans On The Rocks. Hét fruitbier bij uitstek, uit het aanbod van Duvel Moortgat. Samen met het Liefmans marketing team werken wij campagnes, verpakkingen en tal van andere visuals uit. Ook hun fotoshoots begeleiden wij op conceptueel en creatief vlak.